penktadienis, sausio 21

Sekundėlei

Kai jau perstumdžiau baldus, susitvarkiau kambarį, pasigaminau rytojaus pusryčius ir pietus, suskaičiavau pinigus, pasiėmiau pinigų iš bankomato, atsispausdinau lapus, išgėriau vitaminus, nupiešiau piešinį, pasiklausiau muzikos, parašiau laišką, pabendravau su draugais, pažiūrėjau delfi video, patikrinau skaitomus tinklaraščius, truputį paverkiau, patikrinau, ar tikrai per rozetę geriau girdisi, ką kalba kaimynai, „perrefrešinau“ „snukiaknygę“, pasidažiau lūpas vazelinu, pažiūrėjau filmą, pasikalbėjau telefonu, išsikirpau foto iš žurnalo ir priklijavau ant sienos šalia baddog atvirukų, nuėjau į tualetą, išvėdinau kambarį, pauosčiau, ar nesmirda mano kojinės, atsigėriau kavos, susipykau su V ir perskaičiau kelis straipsnius apie darbą užsienyje,
tada atsiverčiau lapus rytojaus egzaminui ir pradėjau save graužti, kad štai jau 23:56, skauda galvą, dar reikia nueiti į dušą, aš baisiai noriu miego, rytoj man egzaminas, o iš 200 perskaičiau tik 1 lapą. Nusirašyti rytoj nepavyks, taigi susigadinsiu vidurkį, negausiu stipendijos, turėsiu mokėti už mokslą, mama manimi nusivils, pati savim nusivilsiu, draugai galvos, kad aš „buka“, man bus gėda, reikės eiti į perlaikymą, vėl mokytis, o paskui atsakinėti tikriausiai žodžiu. Ir taip galvodama pastūmiau lapus į šalį ir vėl įsijungiau pc. Sekundėlei.

Komentarų nėra: