penktadienis, gruodžio 5

Eglutė.

Šįmet pirmą kartą buvau Kalėdų eglutės įžiebimo šventėje. Na, gal esu buvusi vaikystėje, bet tikriausiai ta vaikystė buvo labai jau seniai, mat nieko nebepamenu. Taigi kol įspūdžiai dar neišblėso, skubu jais dalintis.
Atvirai kalbant, vakar, mąstant apie šį bei tą, ši diena nežadėjo nieko gera: nuolat lijo, o ir jaučiausi nelabai kaip. Visgi ketvirtadienis man - viena bjauriausių dienų savaitėje, pavargstu.
Tačiau pamažu vakarėjant savijauta(kartu ir nuotaika) taisėsi, o kai nustojo lyti, jau buvau visai linksma ir nusiteikusi. Susitikome tradiciškai prie fontanų, apėjome tradicinį garbės ratuką Senvagėje ir lygiai 18:00val. prasidėjo renginys.
Renginį vedė trys: Grinčas (tas, kur Kalėdas kažkada vogė), Kalėdų senis ir piratas toks, Flintas gal. Ir man jie visi nepatiko. Flintas buvo „ne į temą“, Kalėdų senis buvo ne žilas, o tamsiais ilgais garbanotais plaukais ir pasipuošęs ne tradiciniu raudonu, o prisirpusios vyšnios nubluksiu kostiumu. Na, o Grinčas... Buvo juokinga stebėti jį šokantį ir jo baltus dantis, kurių nenudažė samaninė žalia - tokios spalvos buvo jo veidas ir rankos. Ir dar man visai patiko jo nosinė, kuri vėlgi buvo visai „ne į temą“. Didelio įspūdžio nepadarė nei ale Kalėdinės dainos, nei mero Povilo Vadopolo pasakyta kalba, kurios, tiesą sakant, niekas nė nesiklausė(nors gana gausiai plojo po to).
Užtat eglutė pagaliau gyva! Ir berods net ne kreiva, kaip Panevėžyje buvo įprasta. Taip pat Įžiebimą lydėjo fejerverkai, tikriausiai vieni gražiausių mano matytų. Prie to dar prisidėjo Kalėdų eglutės gimimo istorija, parodyta pačioje šventės pradžioje, ir žmonės, su kuriais būtent norėjau padalyvaut tokiam renginyje(nors kas ten žino, kaip ten būtų buvę be jų). Taip pat bulvytės, sultinys ir iškalbėtos temos, apie kurias mąstau mąstau mąstau...
Šiaip jau, nors gal labiau vaikams skirta, šventė buvo gan padori. Juolab, kad minusiukus atpirko gyva eglutė ir nuostabūs fejerverkai. Maža to, dabar jau žinau, ką reiškia dalyvauti Kalėdų eglutės įžiebime, kaip visa tai vyksta ir kokius jausmus sukelia - bus pamatas stebėti, lyginti ir formuoti požiūrį į tokias šventes ateityje.

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

viskas kaip ir puiku, jei ne tie numindyti batai :)

Anonimiškas rašė...

Eh, o aš tik girdėjau fejerverkus (kaimyninis namas užstojo) :/
Tie grinčai ir flintai tikrai nelabai į temą. Vienas - amerikonas, kitas - piratas...

Inflatera rašė...

Aha, svarbiausia, kad eglutė pagaliau GYVA papuošta. Fejerverkai irgi liuks. O šiaip tai man dar patiko tiesiog išsidirbinėti viso šou metu. Vis tiek aš už Grinčą :D nors ir apgailėtinas, bet geriausias iš visų trijų jis ten buvo.

just rašė...

joo, ir aš dar ilgai nepamiršiu tavojo pasiutėliško noro sušukti „Neskriauskit Grinčo“! ;)