penktadienis, gruodžio 12

12mėn 12dieną...

Numerologai nagrinėja skaičių reikšmę. Jų įsitikinimu, kiekvienas skaičius turi įtakos žmonėms ir jų likimui. Ypač daugiareikšmis yra skaičius 12. Susiduriame su juo ir kasdienybėje - diena trunka 12 valandų, metai dalijami į 12 mėnesių, - ir prakilniuose dalykuose: žinome 12 apaštalų ir 12 zodiako žvaigždynų, lemiančių mūsų gyvenimą nuo pat užgimimo. Šiandien gi skaičius 12 irgi buvo lemtingas: 12val 12min dvyliktokai atšventė(tarp kurių buvau ir aš, tortus valgiau, midų gėriau, per smarkrą varvėjo...) savo dvyliktąjį gimtadienį. Valio valio!♥


















http://www.youtube.com/watch?v=l9-F9qOSaYI

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Yays...ko gero, šauniausia šių mokslo metų diena :) Su gimtadieniu darkart! (o aš ten kažkokia nosį nukabinus, kas visai neatspindi mano nuotaikos :s )

Augustė rašė...

O... nebloga šventė....Tokios ir aš norėčiau... :)

just rašė...

tai susiorganizuokit :P