šeštadienis, kovo 20

Pabaigti produktai. The Inkey List, Gosh, Burberry

THE INKEY LIST Peptide Moisturiser (50 ml kaina - apie 17EUR) - tai nėra labiausiai drėkinantis kremas, kokį esu turėjus, sausai odai to drėkinimo tikrai neužtektų, bet mišriai odai ir dar vasarą, manau, būtų pats tas. Dėl pakuotės šiek tiek primena Drunk Elephant Protini™ Polypeptide veido kremą, puikiai tinka po makiažu, neturi kvapo - žodžiu, maloniai nustebino.

GOSH MINERAL biri pudra, spalva 006 (8 g kaina – apie 15 EUR) - gera pudra: gerai maskuoja, ilgam užtenka, tinka riebesnei odai (sausai turbūt nelabai būtų), todėl ypač patiko ją naudoti vasarą. Visgi 006 spalva šiek tiek per tamsi man, o šviesesnė - 004 - per šviesi, todėl kartoti neplanuoju.

Kerastase Volumifique Bain Volume šampūnas, suteikiantis plaukams purumo (250 ml kaina - 23 EUR) - malonaus kvapo, plaukus tikrai palieka švelnesnius nei mano įprasti šampūnai, kad suteiktų purumo - nepastebėjau. Norėčiau išbandyti daugiau Kerastase šampūnų, gal atrasčiau labiau patinkantį.

Sebamed kūdikių gabalinis muilas (100 g kaina - 4,70 EUR) - šiuo metu mano mėgstamiausias. pH - 5,5. Vienintelis minusas - susinaudoja pakankamai greit.

 
Burberry My Burberry EDP kvepalai (30 ml kaina - 65 EUR) - sunkesnis, pudriškesnis, rudens stipresnis kvapas. Vyrui labai patiko, kaskart sulaukdavau komplimentų. Visgi, moterų mano aplinkoje jis nesužavėjo, esu net sulaukus komentarų, jog išvis nepatinka, kai jais pasikvepinu. Tad naudojau juos rečiau ir ateity, matyt, nebekartosiu.

Uoga uoga lūpų balzamas „Slaptas pirato receptas“ (5 ml kaina - 3,50 EUR) - panašu, kad nebeparduodamas, nors yra panašus pavadinimu „Geraširdis piratas“. Uoga uoga lūpų balzamai man labiausiai patinka rudenį, tada netirpsta nuo šilumos, bet ir dar pakankamai gerai drėkina - žiemai jau norisi kažko kito. Tai šitas, kurį buvau gavusi dovanų, irgi taip pat patiko.

Vichy veido kaukė su mineralais QUENCHING, 2 vnt., (6 ml kaina - apie 3 EUR) - nepatiko ir nekartočiau. Nemaloniai jautėsi ant veido, šiek tiek perštėjo, šiek tiek žandai paraudo, o be to paraudimo kito efekto ir nepastebėjau.

CLINIQUE Dramatically Different Moisturizing Cream - riebus, bet greit įsigeriantis kremas. Beveik be kvapo, puikiai paslėpė visokius pašerpetojimus. Minusiukas - turi šiokį tokį mano nosiai ne itin malonų kvapą.

L‘Occitane bijūnų veido serumas „Perfecting“ (30 ml kaina - 45 EUR) - nežinau, kodėl, bet vis galvojau, kad čia makiažo bazė, o jų įprastai nenaudoju, tai ir gulėjo gal pusę metų, kol prisiverčiau. Tokio mažiuko kiekio suprasti poveikiui aišku neužteko, tačiau kvapas buvo malonus, susigėrė greit.

Komentarų nėra: