trečiadienis, gegužės 7

Tingiu.

Aš šiandien labai tingiu. Atsikėliau 4val. ir tingiai mokiausi istoriją. Tingiai kėliausi ir tingiai ėjau į mokyklą. Pakeliui tingiai stiebiausi ir tingiai uosčiau alyvos žiedus. Penkialapio neieškojau... Matyt, tingėjau. Vėliau tingiai rengiausi rūbinėje ir lėtai slinkau į matematiką. Chemijos „skaidruolės“(:D) buvo blankios ir kėlė tingulį. Informatikos pamoką linksmino kun. Pavelo sąmojai ir aš tingiai šypsojausi. Per biologiją sužinojau, kaip dauginasi paleistuvės. Pridėtiniais pumpurais... Vėliau buvo lietuvių kalbos pamoka ir tamsta mokytoja pyko, kam tingim knygas nešiotis (jau nekalbant apie jų skaitymą), nes juk jos laikais... Aš daug žiovavau. Vėliau sužinojom, kad išsvajotąjį istorijos kontrolinį rašysim tik rytoj ir aš labai tingiai, bet labai daug tuo gyriausi draugams. Po pamokų tingiai keliavau namo, nors pasivijusi Miglė ir sakė, kad ėjau gana greitai. Namie labai tingėjau daryti želė ir kepti blynus, o paskui labai tingiai juos valgiau. Užmigau. Pabudau. Skanus bananas. Varčiau. Dariau testą. Tingiai, nes vėl. Universitetų man nerasta. Brolis pamatęs antraštę juokėsi, kad būsiu generolas. Net Plunksnius juokėsi. Nepatiko tas puslapis. Įjungiau. Skaičiau. Atrašyti tingiu. Atsiprašau. Noriu... Tingiu. Bėgu! Gera... Tulpės vis dar kvepia. Pabučiavau Plunksnių. Pabučiavo. Dar norėčiau papasakoti... Turiu mintį. Idėją. Rašysiu gal. Bet dabar tingiu. Nesijuok. Labanakt.

Komentarų nėra: