šeštadienis, kovo 8

Pirmas blynas

Štai. Štai ir aš, pradedu savo dienoraštį. Na, gal ne visai dienoraštį, šiaip ar taip dienoraštis juk labai intymus dalykas, o čia tokių tikrai ne publikuosiu. Vis dėl to čia bus gana daug mano minčių, įspūdžių, džiaugsmų, svajonių ir užrašytų liūdesio akimirkų. Paskutiniu metu dažnai liūdžiu... Gal toks amžius? Na, bet liūdėti nėra jau taip blogai. Kažkur girdėjau, kad liūdesys ateina ir drasko širdį tam, kad joje tilptų daugiau džiaugsmo, ir man patinka ši mintis. Juk kai liūdesys praeina, būna taip nuostabu! Daug geriau pastebime mažus gražius dalykus, daug didesnį džiaugsmą tie dalykai mums atneša. Ir šiaip gera kartais paliūdėti, paverkti, apvalyti sielą... Vis dėl to tai nebus liūdesio puslapis. Čia susipins prisiminimai ir svajonės, išgyvenimai ir viltys, draugystė, meilė, kartais gal ir pyktis. Čia būsiu aš... Tokia, kokia esu.

Komentarų nėra: