šeštadienis, kovo 7

Pabaigti produktai. Neutrogena, Stella McCartney, Living proof

Neutrogena „Hydro Boost“ gelis - kremas (50 ml kaina - apie 20 EUR) - gamintojas sako, jog kremas nekemša odos, turi hialiurono rūgšties, be aliejaus - atrodo, turėtų man tikti ir patikti. Tačiau gal kvepalai, o gal dar kažkas man netiko: oda šiek tiek parausdavo ir, nors paraudimas greit dingdavo, ne visada net norėdavau kremu teptis, daugiau stengdavaus ant kaklo naudot. Todėl išbandyt buvo įdomu, bet užteko ir ateity nebepirksiu.


Stella McCartney, STELLA EDP (30 ml kaina - apie 50 EUR) - rožių kvepalų aš šiaip niekad neperku, šiuos nusipirkau iš smalsumo pagal gautą rekomendaciją ir iš pradžių nemaniau, jog patiks. Bet prie kvapo pripratau ir galiausiai man labai patiko, buvo net liūdna, kai baigėsi. Lietuvoj nėra taip paprasta rasti, bet pasitaikius gerai progai ir išnaudojusi, ką dabar turiu, mielai pirkčiau vėl. 


L'Occitane bijūnų tualetinis vanduo „Pivoine flora“ (75 ml kaina - 49 EUR) - gražuolis buteliukas ir malonus gėlių kvapas. Be vyšnių žiedų kvapo iš L'occitane šitie tikriausiai būtų antri mėgstamiausi. Gaila, kad neišsilaiko ilgai.


Lush vonios „bomba“ „Intergalactic“ (1 vnt. kaina - apie 6 EUR) - nors didžioji dalis Lush produktų man nepatinka, šią vandens bombą keliaudama visuomet stengiuosi prigriebti. Nežinau, ar kūnui kažkokią naudą suteikia, bet jaučiu didelį malonuma žiūrėdama, kaip keičiasi spalvos ir galiausiai lieka spindinti mėlynė, lyg iš tiesų tūkstančiai blizgučių (žvaigždučių) būtų į vonią netyčia išpilta.


MONTAGNE JEUNESSE 7TH HEAVEN BRAZILLIAN MUD veido kaukė (kaina apie 1 EUR) - oda tapo švelnesnė, bet man nepatiko pati kaukės struktūra - nors lakštinė, bet tokia sausoka, prilipo molis prie veido. Šitą Eurokos įdėjo prie užsakymo dovanų, bet pati tokios tikriausiai nepirkčiau.


Living proof atstatanti plaukų kaukė (28 g kaina - apie 12 EUR) - malonaus, švelnaus kvapo, reikia nedaug, panaudojus, plaukai tampa švelnesni. Be silikonų. 


Organic Shop BODY DESSERTS cukrinis šveitiklis kūnui „Granatų cukrinis šerbetas“ (450 ml kaina - apie 10 EUR) - tepa visus namus, labai dėl to labai sunku prisiversti naudoti. Be to, kvapas toks, lyg būtų prarūgę ir alkoholiu prasmirdę uogos. Nors šveičia gerai, oda lieka švelni, tiek jėgų reikėjo, jog neišmesčiau, kad ateity tikrai nepirksiu. Ir apskritai nutariau, jog su Organic Shop produktais man nepakeliui.


Alterra drėgnos servetėlės (kaina apie 3 EUR) - geros, nors vandeniui atsparaus makiažo ir nenuvalo, bet neerzina mano odos, išlieka drėgnos iki paskutinės servetėlės. Anksčiau būdavo Droge, dabar lyg ir nebėra, bet jei būsite Lenkijoje ar pan. - būna Rossmann parduotuvėse. Visgi, pastebėjau, jog makiažą valytis servetėlėmis man nelabai patinka. Todėl sunaudosiu tai, ką dar turiu nusipirkusi, ir daugiau drėgnų servetėlių mano rutinoje tikriausiai nebebus.


Komentarų nėra: