šeštadienis, gegužės 4

Pabaigti produktai. Origins, Nivea, L'oreal

Origins GinZing Energy-Boosting Moisturizer veido kremas (50 ml kaina - apie 25 EUR) - vienas mano mėgstamiausių ir mylimiausių veido kremų. Lengvas, skaniai kvepia, gaivina. Vasarai - pats tas.


Embryolisse Lait-Crème Concentré (75ml kaina - apie 20 Eur) - Mano kelionins 5 ml dydžio kremukas. Patinka. Drėkina, tinka po makiažu, odos neerzina, kvapo beveik nesijaučia. Dar turiu kelis tokius mažiukus, tai tikrai visus mielai pabaigsiu.


L'oreal Paradise Extatic blakstienų tušas (1 vnt. - 6,4 ml kaina - apie 14 EUR) - nepatiko taip smarkiai, kaip kai kurie kiti tušai. Užteko vos 2 mėnesiams, po to pradėjo džiūti ir byrėti. Ir nors suteikdavo daug apimties, vis norėdavosi labiau atskirtų blakstienų. Šiaip didelio skirtumo nuo L'oreal Voluminous Lash Paradise nepastebėjau, išskyrus tai, kad europinis variantas paakių netepdavo.


Moteriškas rutulinis antiperspirantas NIVEA BLACK & WHITE (50 ml kaina - apie 3 EUR) - mano mėgstamiausias. Pabaigiau, turiu jau naują, po to pirksiu vėl.


Moteriškas rutulinis antiperspirantas NIVEA BLACK & WHITE FRESH (50 ml kaina - apie 3 EUR) - maniau, bus lygiai toks pat, kaip mano mylimiausias, tik kitokio kvapo. Ir visgi, ar man tik pasirodė, ar dėl to kitokio kvapo, ši fresh versija nebuvo tokia patikima ir tokia invisible, kaip originalus black&white.


Cerave drėkinantis prausiklis (87 ml kaina - apie 4 EUR) - nuostabios sudėties, protingos kainos, labai patiko, ypač šaltesniu metų laiku. Manau, kad puikiai turėtų tikti ir sausiaodėms. Tikriausiai, kartosiu vėl. Ai, o dėl kvapo. Jis kažkoks yra, bet pakankamai neutralus.


Lumene prausiklis Klassikko (150 ml kaina - apie 10 EUR) - labai švelnus, itin taupiai naudojasi, todėl ilgam užtenka. Kvapo beveik nėra. Nei patiko, nei nepatiko: kol naudojau, buvo gerai, kai baigėsi - visai nenusiminiau. :)


Jimmy Choo - Jimmy Choo kvapusis vanduo (EDP) (40 ml kaina - apie 50 EUR) - salstelėjęs kvapas, kuris man nei patiko, nei nepatiko. Pati tikriausiai tokių kvepalų nesirinkčiau, tačiau gavusi dovanų, naudočiau.


John Masters Organics šampūnas ir kondicionierius su cinku ir šalavijų ekstraktu (236 ml kaina - apie 22 EUR) -  mano pats mylimiausias ir mėgstamiausias. Esu tokių gal kokį 10 jau sunaudojus. Ir jau turiu naują.

Komentarų nėra: