šeštadienis, gruodžio 22

Pabaigti produktai. Solidu, Garnier, Sebamed, Clinique, Too Faced

GEOMAR Thalasso kūno šveitiklis EMOLLIENT (600 g kaina apie 10 Eur) - jau esu bandžiusi vieną šios firmos šveitiklių, kuris man visai nepatiko. Tai šitas irgi nepatiko. Surūgusių žemuogių kvapo, lipnus, teplus, ryškios spalvos, nežinau sudėties, bet su juo šveičiau tik kojas. Nepirkčiau ir nerekomenduoju tau.


Solidu rožinės spalvos kietasis šampūnas su bijūnais ir ylang-ylang (1 vnt. - 60g - kaina - apie 14 Eur) - esu bandžiusi Lush kietuosius šampūnus, kurie man visiškai netiko, tai ir į šį žiūrėjau skeptiškai. Tačiau, nors man nepatiko pats kietojo šampūno naudojimo principas (kad kietas, kad reikia trint į plauką ir pan.), šampūnas nebuvo blogas. Išplaudavo plaukus, galvos odos nesuerzindavo. Tai taip pirmą pusę naudojimo. Vėliau prasidėjo keisti dalykai - galvos odą ėmė niežėti, atsirado pleiskanų, nuo tada stengiaus pabaigt ir nudžiugau, kai pagaliau pabaigiau. Žodžiu, patirtis įdomi, visai nieko, bet nekartosiu.


Organic Shop kaukė plaukams „Avokadas ir Medus (250 ml kaina - 2,15 Eur) - nesu megėja produktų, į kuriuos, esant duše, reikia kišti pirštus. Nepatogu, kartais ir vandens patenka. Nu bet sunaudojau iki paskutinio lašelio. Visai patiko, ilgam užtenka, plaukų neapsunkindavo, šiek tiek juos būdavo lengviau iššukuoti. Nežinau, ar kartočiau. Gal...


Savon Bio de Beauté Lait d'Anesse ekologiškas muilas (100 g kaina - apie 5 Eur) - ai nežinau, pirkau kelionės metu, sunaudojom, blogai nebuvo, bet kažkokio tai itin teigiamo įspūdžio irgi nepaliko. 


e.l.f. makeup remover pen makiažo „korektorius“ (1 vnt. kaina - apie 3 Eur) - mano mėgstamas ir mylimas produktas, pabaigiau, ir jau naudoju naują vėl. Nuvalo blakstienų tušo, pakliuvusio ant akies voko, dėmeles, ar kitas smulkias makiažo klaidas. Kol kas nieko geresnio neradau. Pamiršau tik šįkart nufotografuoti, tai nuotrauka jau matyta, iš ankstesnio įrašo.


GARNIER Pure active veido prausiklis, šveitiklis ir kaukė „3 in 1“ (150 ml kaina apie 6 Eur) - studijų metais naudodavau tik šį šveitiklį, tai jau net nežinau, kelintą pakuotę pabaigiau. Gerai šveičia, turi tų aštresnių žirnelių, ir veido odą tikrai sausina ir traukia. Bet man vis tiek visai patinka. Tačiau šiuo metu tokio pat pirkti neplanuoju, nes nusibodo, labai noriu išbandyt naujus ir jau eilės laukiančius produktus.


SEBAMED rankų ir nagų balzamas (75 ml kaina - apie 7 Eur) - labai smagus, greit susigeria, gerai drėkina, atstato rankų odą. Dabar pradėjau kitą, kuris, atrodo, bus gal net geresnis, bet „Sebamed“ kol kas lieka prie vienų geriausių rankų kremų iš to, ką esu bandžiusi.


CLINIQUE Take The Day Off Cleansing Balm makiažo valiklis (15 ml kaina - apie 12 Eur) - aš kartais rašau įrašus ir, atrodo, viskas man nepatinka. Na, o šiandien, atrodo, baigėsi ne viena nuostabi priemonė man. Kai jau galvojau, kad už Bioderma nebegali būti nieko geriau, visai netyčia atradau „Take the day off“ balzamą. Jausmas ir balzamo tekstūra lyg naudotum kokį kokosų aliejų: nereikia vatos tamponėlių, itin nedidelį kiekį sušildai tarp pirštų ir tepi ten, kur prisidažei, o vėliau nuplauni vandeniu. Mano odos ir akių nedirgino, lengvai įveikdavo net ir vandenių atsparų blakstienų tušą. Tai, nors turiu atsargose ir Biodermą, jau užsisakiau ir laukiu atvykstant didesnės šito gėrio pakuotės.


Too Faced Better Than Sex vandeniui atsparus blakstienų tušas (5ml kaina - apie 10 Eur) - dar vienas patikęs produktas. Gražiai padengia blakstienas: jas pastorina, bet nesulipina, laiko jas užriestas ir puikiai tinka lietuviškam rudeniui, nes yra vandeniui atsparus. Dėl neįprasto šepetėlio šiek tiek reikėjo laiko, kol išmokau naudotis, bet vėliau jaučiau tikrą malonumą ir jokio kito nenorėjau tušo naudoti. Įdomu būtų pabandyti vandeniui neatsparią šio tušo versiją. Beje, aš turėjau mini dydžio (5ml) pakuotę pabandymui, tačiau, kadangi tušą stengiuos keist kas 3 mėnesius, tai man jos kaip tik ir užteko, didesnės nė nereikėjo. 

Komentarų nėra: