šeštadienis, gruodžio 8

Pabaigti ir nepabaigti, bet ne(pa)tikę kosmetikos produktai

Lumene veido tonikas „Basic Blue (200 ml kaina apie 6 Eur) - išmečiau taip ir nebaigusi sunaudoti, nes pasibaigė galiojimas ir, nors buvo likę jau nedaug, nebejaučiau jokios prasmės ar malonumo, tad nusprendžiau nebevargt. Anksčiau man labai patikdavo kaip paskutinis veido valymo žingsnis, tačiau paskutiniu metu nebenorėdavau šito tepti, nes palikdavo kažkokį sluoksnį ant odos, tuomet reikdavo nuplaut ir tik tuomet galėdavau tepti veido kremą. Per daug žingsnių tiesiog.


Avon atspalvį koreguojantys pudros rutuliukai (kaina apie 10 Eur) - naudojau gal porą kartų, tada metus gulėjo, tada išmečiau. Nieko jie nekoregavo, tik blizgutį ant veido palikdavo.


Kiko Milano Extra Sculpt Volume Mascara (11 ml - apie 9 Eur) - prastai atskiria blakstienas, sunku dažytis (visuomet išsitepu akių vokus), dienos eigoj nubėga ir atsiranda „pandos akių“ rezultatas. O ir pasidažius kažkokio wow efekto nesukuria. Tai po poros savaičių bandymo numečiau į šoną. 


L'oreal akių ir lūpų makiažo valiklis (125 ml kaina - 6 Eur) - kadangi teigiama, jog nuvalo net vandeniui atsparų makiažą, iš šitos priemonės tikėjausi daug, tačiau likau šiek tiek nusivylusi, kadangi, atrodo, švariai nuvaliusi net vandeniui neatsparų blakstienų tušą, prausdama veidą pastebėdavau, kad to blakstienų tušo visgi dar liko. Nepatiko ir pati tekstūra produkto, palieka veidą ir pirštus tokius nemaloniai slidžius.


L'Occitane Aromachologie Body & Strength 1-minute Intensive Care (200 ml apie 30 Eur) - naudojau tik vieną kartą, kelionėje, kvepėjo šienu, nepakenkė, bet nieko naudingo irgi nepadarė. 


Sausas šampūnas Syoss Anti-Grease (200 ml kaina - apie 5 Eur) - nežinau, gal aš apskritai sausų šampūnų nemėgstu, bet man ir šitas nepatiko. Kančia naudoti, prisipurškus jaučiuosi nešvaria galva, vis tiek plaukai atrodo riebaluoti, net ekstra atveju nevertas mano laiko. Pabandžiau keletą kartų ir mečiau lauk. Jau geriau galvą išsiplauti.


„Rasa“ rankų kremas - „Rasos“ prekės ženklo nebėra, yra „/kili⋅g/“, bet man vis tiek tas rankų kremas nepatiko. Per smarkiai ir per saldžiai kvepėjo, per daug lipnus būdavo. Abejoju, ar kažkokią naudą rankų odai turėjo. Tai išmečiau po poros kartų...


Kiko Smart Lipstic lūpū dažai, spalva 901 (3,5g kaina - 4 Eur) - lūpdažio formulė visai gera, maloni tekstūra, nelimpa, nesausina, tačiau man netiko spalva. Šviesiai rudas atspalvis ant mano lūpų mano veidą padarydavo lyg negyvą, todėl lūpdažis porą metų gulėjo praktiškai nenaudojamas. Tai atėjo laikas atsisveikinti.


Maybelline Dream Lumi™ Touch concealer maskuoklis (1,5 ml - 1 vnt. kaina - apie 10 Eur) - netiko ir nepatiko. Spalva 02 nude man buvo per tamsi, o ir pats maskuoklis nei gerai maskuodavo, nei gražiai ant veido atrodydavo. Taip ir naudojau retai bei nenoriai, kol nepasibaigė galiojimas ir maskuoklis neidžiuvo. Visgi, jei norėsi pabandyti, mačiau, jog Lietuvoje yra varle.lt

Komentarų nėra: