šeštadienis, rugsėjo 27

__T__

O mano katinėlė serga. Nupiešiau kempiuką su kalmaru ir pajutau, jog aš vis dar vaikas. Ir aš verkiau. Dovanotas angelas žiūrėjo nuo stalo ir mes vėl apsipylėme arbata. Medus skanesnis buvo pernai, bet kaip visuomet svajojau apie geresnį rytojų. Ir šiukšlių princo meilę, nors 2110 metais jau norėčiau nebebūti. Aš išploviau visus indus, o ryte neužpatentavau ne savo nenupjautos žolės kvapo. Nors jis tikrai visur skirtingas.
Giliai širdyje visi trokšta to paties ir mes eisim ieškoti auksinių lapų. Man patinka klevai, kada nors būtinai aplankysiu ir Niagaros krioklį. Įspūdingai. Merso tikriausiai mane suprastų, nors mes neturime nieko bendra. Galva svyra ir ji tyliai padeda: mielas senas toli esantis kambarys ir vis dar skambanti hercogo dainelė.
Sustok. Apsidairyk. Įsiklausyk.

Komentarų nėra: