šeštadienis, spalio 26

Pabaigti produktai. Drunk Elephant, Rituals, John Masters Organics

Drunk Elephant Shaba Complex Eye Serum (15 ml kaina - apie 56 EUR) -  pabandyti patiko, maloniai jaučiasi ant veido, greit įsigeria, neturi kvapo, į sudėtį nežiūrėjau, tačiau, kiek teko girdėti, visų „Drunk Elephant“ sudėtis yra gera. Visgi, aš paakių kremus naudoju visam veidui, užtat 15 ml už 56 EUR, jei produktas ne stebuklingas, man per brangu.


Drunk Elephant Umbra Sheer Physical Daily Defence SPF 30 (30 ml kaina - apie 32 EUR) - visiškai nepatiko, niekam nerekomenduoju. Kemša odą, nemaloniai jaučiasi, palieka baltumo žymę, kaina didelė. Buvo labai sunku prisiversti naudoti, atrodydavo, geriau jokio SPF, nei šis. :)


Rituals The Ritual of Karma SPF 30 veido kremas nuo saulės (50 ml kaina - 19 EUR) - naudojau tokį jau antrą kartą ir išskyrus tai, kad į sudėtį įdėta kvepalų, patiko. Labai greit įsigeria, nepalieka baltumo, tinka po makiažu.


Bioderma valomasis vanduo jautriai raustančiai odai SENSIBIO AR H2O (50 ml kaina - apie 5 Eur) - iš micelinių - pats geriausias.


John Masters Organics galvos odą stimuliuojantis šampūnas su šaltmėtėmis SCALP (236 ml kaina - apie 21 Eur) - pats geriausias man yra kitas JMO šampūnas, o šis, atrodo, man nelabai tiko. Sunaudojau, bet daugiau nepirksiu.


Perlier Iris Blu muilas (125 g kaina - apie 6 EUR) - visiškai nepatiko. Sausino rankų odą, o tas kvapas net nebuvo kažkoks ypatingas. Apskritai, tie visi Drogas ir Eurokos dideli gabaliniai kvepiantys muilai man visi nelabai...


Sanex dušo želė Dermo Sensitive (250 ml kaina - apie 3 EUR) - šiaip man labai patinka. Į sudėtį nesigilinau, bet prausia maloniai, neturi jokio ryškesnio kvapo, patogu, smagu naudoti. Turbūt pirksim vėl. :)


ESPA veido serumas nakčiai „Tri-Active™ Advanced Night Booster (30 ml kaina - apie 49 EUR) - dar vienas brangus ESPA produktas, kuris man kažkokio wow įspūdžio nepaliko. Sunaudojau kaip aliejuką per keletą vakarų ir tiek.


Delia veido priežiūros produktai: gaivinamasis veido serumas „Botanical Flow“ (10 ml kaina - apie 5 EUR) bei raukšles užpildantis koncentratas „Gold Collagen“ (15 ml kaina - apie 5 EUR) - du itin stipriai prikvėpinti produktai, iš kurių nė vienas man nepatiko. Tiesą sakant, net šiek tiek neramu buvo ant veido tept. Man atrodo, geriau jau jokio serumo negu tokie.

Komentarų nėra: