sekmadienis, birželio 10

Pabaigti produktai

Clinique Foaming Sonic Facial Soap putojantis skystas muilas veidui (150 ml kaina - 30 Eur) - naudojau kelionėje, patiko, gerai nuprausė veidą. Ar pirkčiau 150 ml už 30 Eur? Tikrai ne, nes stebuklo tikrai nebuvo, kai kurie prausikliai už 5 Eur prausia ne ką prasčiau. Kita vertus, naudojau tik kartą, todėl negaliu pasakyt, ar kažkoks stebuklas neįvyktų sunaudojus pilno dydžio pakuotę :)


Urban Veda atkuriantis dieninis veido kremas (50 ml kaina - apie 20 Eur) - naudojau jau ne pirmą kartą, tai akivaizdu, kad man šis kremukas visai patinka. Pakankamai lengvas, padrėkina, neerzina. Kasdienai tokio nenorėčiau kažkodėl, bet kelionėse man visada patinka.


Kiehl's Ultra Facial Cream - drėkinamasis veido kremas visų tipų odai (50 ml kaina - apie 28 Eur) - vėlgi, naudojau tik porą kartų, bet patiko dar labiau nei aukčiau minėtas Urban vede kremas. Daugiau drėkinimo, riebesnis, greit susigeria, nors kosmetikos dnr įvertintas ne itin teigiamai, bet man vis tiek patiko. Kita vertus, stebuklo tikrai nebuvo, tai labai rekomenduot irgi negaliu.


ALMA K apsauginis rankų kremas (100 ml kaina - apie 12 Eur) - sunaudojau mėginuką, tiesa, jų turėjau iš viso kokius 3. Riebus, tirštas rankų kremas, o mano rankų oda itin jautri ir vietomis linkusi belekaip išsausėti, tai mėginukai kelionėse man tikrai pravertė. Gamintojas sako, kad sudėtyje nėra parabenų, petrolatumų ir naftos produktų, tai pliusas. Ar pirkčiau - turbūt taip, kada nors.


SEBAMED muilas (100 g kaina - apie 4 Eur) - patiko: prausia, pernelyg neputoja, nesausina. Turiu dar vieną naują. Apskritai „Sebamed“ kosmetikos priemonėmis aš visai pasitikiu. Prausia, pernelyg neputoja, nesausina. Minusas - tikrai greit susinaudoja.


L'Occitane plaukų kaukė (200 ml kaina - apie 28 Eur) - naudojau tik kartą, išvis jokios naudos nebuvo. Nei kvapo, nei švelnesnių plaukų, nieko. Lietuvoje nemačiau, kad būtų, bet tai ir gerai, kad nėr. :)


The Face shop Goji Berry veido kaukė (1 vnt. kaina - apie 2 Eur) - kaip ir dauguma iki šiol mano bandytų The Face Shop kaukių, ši stebuklo nepadarė, bet buvo maloni naudoti. Tikrai padrėkino, alergijos man nesukėlė.


Eveline pilkos spalvos nagu lakas (spalva 605, 5 ml kaina - apie 2 Eur) - pirkau Eurokos, dabar jų elektroninėje parduotuvėje nėra... Naudojau gan retai, tai dėl žalos nagams pasakyt negaliu. Nagą pilnai padengdavo užtepus du sluoksnius. Naudojant viršutinį bespalvį sluoksnį laikydavosi tiek pat, kiek ir kiti mano nagų lakai.


Les Secrets de Tahiti magnolijų kvapo dušo prausiklis (250 ml kaina - apie 4,50 Eur) - sunaudojau, nepasiilgsiu, ateity nepirksiu. Nieko gero, nieko blogo, įspūdžio nepaliko, todėl nepasiilgsiu.

Komentarų nėra: